تبلیغات بنری در گوگل

یکی دیگر از سرویس های تبلیغات در گوگل (گوگل ادز) می باشد ، که به شما اجازه می دهد بنرهای تبلیغاتی کسب و کار خود را در اپلیکشن ها و سایت های معتبر در معرض چشم هزاران کاربر قرار بدهید. تبلیغات بنری گوگل بهترین راه برای افزایش فروش و دیده شدن برند شما می باشد.

کاهش هزینه

تبلیغات بنری در گوگل از نظر هزینه کارآمد تر می باشد و نسبت به دیگر تبلیغات هزینه بسیار کمتری دارد. تبلیغات بنری از تمام لحاظ بصرفه می باشد.

ریمارکتینگ

کاربرانی که بیش از یکبار از وب سایت شما دیدن می نمایند . امکان بازدید دوباره آن ها به سایت شما بیشتر است که از طریق ریماکتینگ می توانید این کاربران را به وب سایت خود بازگردانید.

هدف گیری دقیق مخاطبان

تبلیغات بنری گوگل ادز شما میتوانید مشخص نمایید تبلیغ خود را برای چه افرادی به نمایش بگذارید.چرا که گوگل کاربران را بر اساس علایقشان چه در سایت ها و اپلیکشن ها دسته بندی می نماید.

نمایش تنها یک تبلیغ

تبلیغات بنری گوگل تنها یک تبلیغ را به نمایش می گذارد . هرگز در یک سایت ، یوتیوب و یا اپلیکشن ها دو تبلیغ را نمایش نمی دهد.

بهترین انتخاب و برترین گزینه برای جذب مشتری و شناساناندن هرچه سریع تر کسب و کار خود در فضای آنلاین تبلیغات در گوگل می باشد. چه بسا در سریع ترین زمان و با بهای کم مشتریان خود را پیداخواهید کرد.

آژانس تبلیغات وب ادز با مشاوره رایگان کمپین های تبلیغات گوگل را برای شما فعال می نمایند و شما هر لحظه قادر خواهید بود آمار ورودی و فروش خود را مدیریت نمایید.

با تبلیغات بنری شما میتوانید تبلیغات خود را در سایت های معتبر و بزرگ که عضو Display هستند قرار دهید ،اینکه شما با هزینه کم بهترین تبلیغ بنری را به نمایش در بیاورید.تبلیغ شما در بیش از دو میلیون وب سایت به نمایش در می آید.تبلیغات بنری در گوگل به صورت ریمارکتینگ باعث افزایش فروش و مشتری می شود.

تبلیغ در گوگل بهترین انتخاب در فضای مجازی برای جذب مشتری می باشد. با تبلیغات گوگل برای جذب مشتری در سریع ترین زمان با هزینه کم ، آمار فروش سایت و بازدید سایت خود را در کسری از زمان افزایش دهید.

شرکت دیجیتال مارکتینگ وب ادز در سریع ترین زمان با تبلیغات در صفحه اول گوگل کسب و کار شما را رونق می بخشد.

بلاگ ما ...

آخرین یافته ها و نوشته ها سئو

اینجا محتوا و مقالاتی تولید می نماییم که دانستن آن سرعت شما را در رسیدن به هدفتان بیشتر و نزدیکتر می نماید

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت برای کسب و کار خودتان یک سایت با کیفیت بسیار عالی و بینظیر طراحی نمایید. مهم نیست چه نوع کسب و کاری را

ادامه مطلب

مشاوره تلفنی